четвъртък, 18 април 2013 г.

30 седмично предизвикателство - 2 / Лилаво

 Не знам поради каква причина бях решила, че лилавото не е моят цвят и ме прави да изглеждам ужасно :) Дори бях решила да не правя този грим и да мина на следващата седмица. Но се заинатих сама на себе си и пообиколих магазините, с идеята да си взема лилави сенки, но търсех много специфичен цвят, който да наподобява този на теменужките. Ловът се оказа успешен, след като не намерих това, което търся в големите магазини за козметика, влязох в едно малко магазинче, където попаднах на прахообразните сенки на неизвестна за мен марка. Оказаха се чудесни като цвят и много лесни за работа. Ето го и резултатът :)
Оказа се, че точно този нюанс стои добре на тена и очите ми. Даже се харесах :)


Ето творенията по темата на другите момичета :
The Beauty Expert
Womanberry
Elektra Makeup
Глезотии и разни джунджурии
Le Soleil
Beauty Mess
La Chiquita Senorita
My Sweet Escape

Няма коментари:

Публикуване на коментар