вторник, 16 април 2013 г.

Пролетно почистване

 Обичам пролетта. Тя ми носи онова усещане за ново начало, за което, признавам си, цяла зима копнея. За това с удоволствие се заемам с пролетно почистване. Оооо, не това почистване, за което си мислите, с цялото му пререждане на шкафове, бърсане на прахоляци, лъскане на прозорци и търкане на подове... Тук говоря за почистване на тялото, душата и мислите дори. За съжаление, въпреки цялото ми старание да се разхождам ежедневно и да се храня балансирано през дългата зима, се чувствам натежала и в не особено добра форма. За това допринесоха и някои лични преживявания, но като цяло чувствам остра нужда от обновяване.
 Точно поради тази причина взех решение да се занимавам с любими неща, да се отдам на приятни занимания, да възобновя редовната си йога практика и да се усмихвам повече. Реших да изгоня лошите мисли ида ги заместя с хубави, тъй като наскоро имах късмета лично да преживея много хубави моменти, които ми осмислиха ежедневието. Дадох си сметка, че страха, притесненията, яда и напрежението не предотвратяват инциденти. Предотвратяват единствено радостта, която трябва да изпитваме от живота и която радост ми се ще да потърся в моя собствен живот. 
 Като за начало тази сутрин се усмихнах широко на себе си и си спомних, че не е нужно да съм перфектна в каквото и да било. Потупах се мислено по рамото :) затова, че добре се справям и целунах детето. Дойде ред на кафето, но не след дълго ще трябва да изляза, за това, въпреки студеното и начумерено време мисля да си усмихна деня с розов грим, ягоди и няколко капки от любим парфюм :)
Но преди това, любимата Йога за атлети  на Кимбърли Фоулър ( на посочената връзка можете да видите малка част от видеото, цялото можете да намерите на сайта на Ким YAS Fitness Center  ето тук .)
А ето го и гримът
Използвах любимият ми напоследък ББ крем Skin79 Hot Pink, Теракотения Руж на Golden rose 07, сенките са Maybelline ColorTattoo Pink-gold, Lancome - Ombre Absolue , молив - Chanel Le Stylo Yeaux - noir intense, спирала Max Factor 2000 Calorie. Червило Estee Lauder Kissable lips - Kasablanca Kiss.
Готова съм за капка Coco Noir  и удобни джинси :) Пожелавам ви усмихнат и ползотворен ден!

Няма коментари:

Публикуване на коментар