вторник, 23 април 2013 г.

Малко движение

 След вчерашната ми патетична тирада относно статуквото и съвременните идеали за красота, се замислям за още едно предизвикателство в този блог, а именно да започна да се раздвижвам по-качествено, защото, честно си признавам, обзел ме е мързел, не знам дали е пролетен или целогодишен...Та, мисълта ми беше " Practice what you preach" , иии -  започнах аз вчера, като направих 3 цикъла Сурия Намаскар ( т.е. поздрав към слънцето), но ако трябва да съм докрай честна, не ми се получиха нещата особено качествено...
 Затова днес планирам да направя една "бърза" каланетика - невероятна система, която помага на мързели като мен да стегнат тяло и да се пораздвижат... За съжаление не мога да кача видеото направо тук, за това давам линк към него в Гугъл Докс ;)

 Ето го линкът :)
Снимка : Internet

Няма коментари:

Публикуване на коментар