сряда, 24 април 2013 г.

Още малко движение и неуспешен опит за ексфолиране :)

 Най прилежно се отчитам, така, както съм дала дума :) Днес направих втората ( според мен по-тежка) част от каланетиката - а по-точно частта за крака и дупе. Нищо приятно не виждам аз в тези упражнения, но като знам какъв невероятен ефект върху долната половина от тялото ми имат, си ги направих без за гъкна...
Снимка : Internet


 Следва неизбежният душ, тези дни имам муза да се ексфолирам с утайка от кафе. Лично аз много харесвам кафето като ексфолиант, а и всички сме чували за неговите топящи целулита свойства. Та, вместо да го хвърлям, реших да го използвам. До тук добре. Не знам защо обаче, ми хрумна идея да го смеся с какаово масло, което обикновено ползвам след баня ( много богато и хидратиращо, придава на кожата прекрасен блясък и вид;). Така, де, да направя 2 в 1 - хем ексфолиране, хем хидратация. Речено-сторено. Намазах аз мокрото си тяло с въпросната смес, приятно усещане беше, и ароматно, но ужасно несполучливо за отмиване. Кафето беше залепнало за мен заради маслото и нямах никакъв шанс да го отмия. Е, с известно количество душ гел и малко търкане се получи, но аз си дадох сметка, че може би е добре за тази цел да ползвам по-леко масло, или най-малкото да е в течно състояние. Държа да отбележа, обаче,че въпреки душ гелът, който ужасно изсушава кожата ми, дори и не намазана ( все още ), тя е доста мека и хидратирана. Но аз твърдо съм решила да си изобретя добре действащ ексфолиант, така че, ще ви държа в течение :)
А вие рездвижихте ли се днес? 

Няма коментари:

Публикуване на коментар