сряда, 17 април 2013 г.

Натурална хубост


 Наскоро попаднах на едно изречение, което мъдро съобщаваше, че всичко необходимо за нашата красота се намира в... хладилника :) усмихнах се пренебрежително като след старо и изтъркано клише, но скоро след това се замислих колко много истина има в това. Красотата се влияе пряко от това, което ядем и пием, дотолкова, колкото и от това, което слагаме върху кожата, косата, ноктите, етс. Понеже аз съм ужасяващо несръчна в кухнята, съм си изградила хранителни навици около лесно приготвени, прости неща, или пък съвсем сурови, във вид най-близък до естествения. И тъй като това съвсем не е кулинарен блог :) ми се ще да ви разкрия моите "тайни" оръжия от хладилника и околните шкафове.
 Първото и може би най-любимо мое средство за разкрасяване е заквасената сметана. Гледам да ми се намира винаги една кофа ( пиша кофа, тъй като купувам от Лидл, грамажът е двоен ) приготвям с нея кремчета и други мързеливи вкусотии. Никога не пропускам да си намажа на лицето от нея, количеството е около чаена лъжичка. Обикновено постоявам с този еликсир на лицето около 20 минути. Тъй като моята кожа е доста суха и жадна, в някои участъци сметанката е изядена :) Измивам с топла вода, нанасям обичайния си крем и се радвам на видимо освежена, гладка и доста изпъната кожа. Тези, които се оплакват от омазняване, бих посъветвала да използват кисело мляко, най-добре изцедено. Опитайте, ефектът определено си струва :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар