понеделник, 20 май 2013 г.

30 седмично грим предизвикателство - 7 / розово

След близо едноседмично затишие, идвам да покажа поредната порция грим :) Любим цвят, разбира се, вероятно, за да мога отново да го нося, станах пак блондинка, въпреки, че медната коса ми стоеше фантастично ( ама много съм скромна днес ). Реших акцентът да е върху устните, макар да добавих розово върху скулите и очите. За тях ползвах теракотения руж на Голдън Роуз - любим и много бюджетен продукт. Очната линия добавих като закачка - само във външния край на окото, ползвах черното тату на Мейбълин - харесвам го повече от всяка друга очна линия. За лицето съм ползвала само ББ крема на Скин 79 - откакто го имам, не съм ползвала фондьотен, нищо, че съвсем наскоро се сдобих с ново шишенце от любимия ми Шанел Аквалюмиер. ( Което ме навежда на мисълта, че трябва да спретна по едно ревю на всички изброени продукти, тъй като ги ползвам почти ежедневно )
А ето и самия грим :

Ето и по-близък план на очите:

Ето и забележими частички от ружа :
 А ето и използваните продукти :

Skin 79 Hot Pink BB Cream
Golden Rose Teraccota Blush-on 07
Meybelline Color Tattoo 65 Pnk Gold
Meybelline Color Tattoo 60 Timeless Black
L' Oreal Paris False Lash Wings
Deborah Milano Red - 9 Rossetto



Няма коментари:

Публикуване на коментар