вторник, 11 юни 2013 г.

Creme Fraiche De Beaute - Nuxe

Почти се задължих да напиша това ревю, но нямаше как да пропусна, тъй като състоянието на кожата ми е нещо изключително важно за мен. След двуразово ползване на маската от същата серия, за която писах ТУК , кожата ми възвърна плътността и блясъка си, които бяха изчезнали само за седмица по-силен стрес. Тук идва поддържащата роля на крема, който е наистина чудесен. Първо ще спомена аромата му, който е на свежи треви - лек, чист и опияняващ. След това идва най-впечатляващото му качество - този крем истински хидратира - текстурата му е копринена, нанася се леко, а усещането е като наплискано с вода лице.

Снимка : Internet 
Кремът е чудесна основа за ежедневния ми грим, който обикновено включва ББ крем, понякога и озаряваща пудра. Неприятното опъване и изсушаване, които доскоро чувствах някъде към следобеда, изчезнаха.
Като резултат от ползването му вече седмица, разбира се ,в комбинация с нощния крем  Prodigieux на същата марка, мога да се похваля с една кожа, чудесно хидратирана, изгладена, подхранена и с чудесен тен. В скоро време ще напиша ревю и за нощния крем, защото една комплексна грижа, каквато той ми дава не е за пренебрегване. 
За дами и момичета със суха и дехидратирана кожа като моята препоръчвам с две ръце. Надявам се да ви беше полезно :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар