понеделник, 3 юни 2013 г.

Хидратираща маска Creme Fraiche Nuxe

След дълго отсъствие, бързам да напиша ревю на последната си козметична покупка. За съжаление отсъствието беше породено от един нов, но неуспешен проект, а именно започването на работа като дилър. Оказа се, че съм изключително чувствителна душа, приемаща на вътре всички негативи на хората, ужасно ме натоварваше психически всичко, което трябваше да върша. Всичко това споделям, за да стане ясно, че стресът се беше изписал на лицето ми и като цяло, състоянието на кожата ми беше влошено. Имам предвид всичките и показатели - цвят, плътност, хидратация и тургор. Няколко дни се опитвах да я възстановя с домашни маски, но нямах желания ефект. Вчера, минавайки покрай една аптека, видях постер, рекламиращ месеца на NUXE и 15те % отстъпка на всичките им продукти. Така или иначе ползвам  козметика от марката от доста време, така или иначе имах нужда от дневен крем, сещате се, че не се колебах дълго. Оказа се, че търсения от мен крем Prodigieux го има само в Enriche вариант, т.е. за суха кожа, което през лятото би ме притеснило, тъй като иначе сухата ми кожа най-неочаквано лъсва като тиган на месечина. Та, разтърсихме се за варианти с момичето от аптеката и попаднахме на промо- пакет с крем Fraiche de Beaute. Кремът съм ползвала - изключително добър продукт за мен, но в негова полза везните наклони наличието на маска от серията в промо пакета. Та, ползвах си 15те % отстъпка и за скромните 40 лв се сдобих с крем и маска в реален размер.
Сигурна съм, че ще напиша ревю и за крема и за другите неща от марката, които ползвам, но в момента вниманието ми е насочено точно тук. Изключително добър продукт. Лесно се нанася, ухае невероятно ( както впрочем всичко, което съм ползвала от този бранд, с изключение на най-новия им серум ) и хидратира чудесно. Моята кожа явно беше много жадна, тъй като я глътна за някакви си 5 минути, имаше нужда да се изплакне, тъй като остава лек филм след попиване, но, ооо, чудо - от огледалото отново ме гледа моето лице - онова, което принципно ме гледа, а не повяхналата физиономия от миналата седмица.
Като заключение искам да напиша - много съжалявам, че чак сега откривам маската за себе си. Съжалявам, че пренебрегвах съветите на консултантите в аптеката да я купя - мислех, че е маркетингов трик - просто начин да ти приберат парите, за нещо, което всъщност не ти трябва. Оказва се, че може би точно рехидратираща маска ми е било нужно да включа в рутинната ми грижа за кожата, тъй като от дълго време се оплаквам от сухота, която не мога да преборя. С две думи - изключително съм доволна, смятам да ползвам редовно - препоръчва се 2-3 пъти седмично, и разбира се, ще го споделя с вас :)
Пожелавам усмивки и свежест, а пък обещавам все по-често да се свъртам тук, че имам какво да споделя :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар